אולי, אולי, אולי תרקוד איתי?

מיד כשמסתיים חנוכה ההתרגשות אצלי מתחילה.
החג שאני הכי,אבל, הכי אוהבת!!! מתקרב (נו טוב חודש, חודשיים...)
חג פורים!!!

מאז ומעולם אהבתי את פורים, החג הכי יצירתי, שבו חלומות מתגשמים וליום אחד כולנו לובשים זהות אחרת.
זה כמו קסם בעיניי... אברה קדברה והפכתי למישהי אחרת, וואו...

הכל מתחיל עשרות שנים לאחור, סבתא שלי, סבתא לונה ז"ל הייתה תופרת ואמא שלה, סבתא רבה שלי, סבתא שרינה, גם היא היתה תופרת.
הן היו בעיניי כילדה, הקוסמות, כל וילון ישן היה הופך בהינף מספריים לחצאית, וכל ציפית וציפה הפכו לחולצה חגיגית, קצת מלמלות וכפתור שנפרם ממעיל ישן והקסם הושלם.

גם אמא שלי, יודעת לתפור, ומעולם, מעולם, לא קנתה לנו תחפושת.
אני זוכרת לילות ארוכים בהם אמא שלי יושבת ליד מכונת התפירה ומכשפת לנו תחפושת, יחידה, מיוחדת ושונה.
ככה כל שנה.
לאחי, לאחותי ולי. ו... אפילו לה ולאבא שלי (למסיבת פורים של המבוגרים).
כל שנה מחדש, תחפושת חדשה. לא דומה לזאת שבשנה שעברה.

לימים הפכתי אמא בעצמי, ונולדה לי כנופיה לתפארת, ועדיין כמו ילדה אני מחכה לאותו הרגע, בו הקסם יתחיל.
לא משנה בני כמה הם ילדיי הם מצליחים לאתגר אותי תמיד.
מודה, אני מתה על זה.

פעם בקבוק של קולה



ופעם מקלחת (כן! מקלחת, כזו עם כל האביזרים)



פעם חתול תעלול


ופעם נסיכה


קשת בענן


 גנב



סמי הכבאי


איש הים ונער הקסם (מהתוכנית בוב ספוג)

















ו... הרשימה ארוכה.

אז לכבוד פורים אני מזמינה אתכם להצטרף אליי ולעקוב, כי בכל שבוע בשבועות הקרובים אני אפרסם הדרכות בנושא תחפושות.
יהיו תחפושות שכל אחת יכולה לעשות, כאלה שמספיק דבק, וכאלה שצריך חוט ומחט, וגם כאלה למכונת התפירה.

ניפגש בפוסט הבא
שלכם
ליבנת











תגובות

  1. איזה יופי של תחפושות!
    מעניין שלמרות אהבתי ליצירה לסוגיה, דווקא תחפושות אני ממש , ממש לא אהובת להיכן...
    חבל.

    השבמחק
    תשובות
    1. craftifairy7 אולי השנה אכשף גם אותך, בכל מקרה את מוכשרת בעיניי בכל תחומי היצירה.

      מחק
  2. מרגשששש, לא פלא שאת כזאת יצירתית ורגישה אם דורות אחורה של תופרות ויוצרות. כתבת יפה וכמובן שכל היצירות יפהפיות וייחודיות. מחכה לבאות. ושיהיה לך הכי שמח וכיפ <3

    השבמחק
  3. מקסים!! מחכה להדרכות. תודה!!

    השבמחק
  4. מעוררת השראה, כהרגלך!
    מחכה לפוסטים הבאים (-:

    השבמחק
  5. תחפושות מקוריות ויפהפיות! נראה לי מרגש להיות חלק משושלת מקצועית.

    השבמחק
  6. ליבנת היא חברתי הטובה והיחידה שהחזיקה מעמד איתי מהתיכון. עשינו הכל יחד. כשהפכנו להיות נשואות אמהות ועצמאיות...ככ שמחתי ונהניתי לחלוק איתה את אהביתנו לאפנה ויופי ואסטתיקה. תמיד מתייעצת איתה ויודעת שתמיד יהיה לה את הפתרון היצירתי לבעית טקסטיל אפנה ויצירה. תמיד ואני עדיין המפרכנת מס' 1 שלה. שמחה שאת ממשת עצמך אוהבת יעל . בוטיק המייסדות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה