הדרכות תפירה חדשות

הרבה זמן שלא כתבתי,המון זמן.
זה לא שלא כתבתי בכלל, פשוט חזרתי לכתוב למגירה, לא פרסמתי.
הרגשתי עומס והרגשתי חשיפה ענקית.
קיבלתי המון אהבה, מיילים, טלפונים וטוקבקים מדהימים.
אבל אני נלחצתי, התחלתי לחשוב איך אני ממלאת אחרי הרצונות של כל הקוראות ואיך אני מעלה הדרכות ייחודיות, כאלה שלא נראו עוד.
בקיצור התבשלתי הרבה זמן....

בדרך כלל כשאני הופכת שבלולית (מתכנסת בתוך הקונכייה שלי), זה מסתיים בפרץ יצירתיות.

מה זה אומר?
זה אומר שיש הדרכות כתובות, מצולמות ומוכנות לפרסום.
זה אומר שפינית לכן את ימי שישי לסדנאות.

איזה סדנאות?
סבלנות ואני חושפת פוסט מורחב כולל תאריכים.
נו,טוב, רק תמונה אחת של סדנאת תיק 





אז רק כדי שיהיה למה לחכות: הפוסט הבא יהיה הדרכה לכיסויי דרכון


אכיר לכן חנות בדים חדשה ומקסימה
וגם כמה טכניקות חדשות
אז סבלנות (עד יום שלישי 13.5.14)
נתראה בקרוב
ליבנת

תגובות

  1. ליבנת, שבלולה שכמותך. מחכה להמשך, זה נראה מבטיח....תדעי לך שבזכותך אפילו אני מתחילה לחשוב על סדנא אצלך (מי חלם שאני אתפור.....) <3
    לאב יו א לוט
    עדית

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה