יומולת שנה

שנה! 
עברה שנה מהפעם הראשונה בה שחררתי לאוויר העולם את הפוסט הראשון שלי.
יש כאלה שעושים סיכום שנה  בראש השנה העברית, יש כאלה בסוף השנה האזרחית ויש כאלה שעושים ביום ההולדת.

ואני?
אני למזלי חוגגת יומולדת בסופה של כל שנה אזרחית אז מסכמת שנה ביומולדת יחד עם הסילבסטר.
השנה מוסיפה לזה גם יומולדת לבלוג.

        יום הולדת שנה!!!!!

אז הייתה לי שנה מיוחדת במינה...
חלמתי חלומות והגשמתי אותם, פנטזתי בגדול כדי שאכנס לפרופורציות, למדתי לשווק, הפסקתי לפחד והתחלתי לשתף.
גיליתי שאני חזקה הרבה יותר ממה שחשבתי ואפילו אמיצה במקרים מסוימים.
הצלחתי לשלב קריירה עם גידול ילדים, דבר לא פשוט לכשעצמו.
למדתי לעשות שיתופי פעולה ולמדתי לתכנן קדימה.

יש דברים שלא השתנו אלא רק התעצמו והתחדדו, כמו...

האופטימיות.
ההקשבה לעצמי.
הסבלנות.
הסובלנות.
ההכלה.
החברות הטובות שלי.
הקולגות שלי.
הבית שלי.

מה אני מאחלת לעצמי?
להמשיך לחלום כי חלומות מתגשמים
ולכן אני אני מאחלת ללכת עם הלב ולהגשים חלום
ליבנת


צילום: קלי בן ציון


תגובות